"Az embert semmi nem jellemzi olyan jól, mint az a könyv, amely legelőször rabul ejti a lelkét."
Carlos Ruiz Zafón

Weboldal készítés kezdőknek

Kezdők számára írtam ezt az elég részletes leírást, mely alapján szerintem bárki eltudja készíteni a saját weboldalát!

,,A mai világban már mindenki szeretne magának egy saját weboldalt de sokaknak nem telik rá. Némely helyeken irgalmatlan árakat eltudnak kérni egy-egy olyan weboldalért, amit sok esetben saját magunk is megtudnánk csinálni csak nincs meg az a bizonyos kezdő lökés.

A másik típusú ember szerintem, aki azért nem mer belevágni, mert nincs meg a kellő ,,szakértelme,, hozzá. Keresgél az interneten segítséget de mindenhol csak olyan segítségekbe ... bele, ahol pislog a hozzászólásnál írt, MySql, php, string és egyéb olyan szavakon, melyeken e leírás elolvasás után, már csak mosolyogni fog.

Mindenek előtt szeretném leszögezni, hogy én soha nem tanultam ezt. Én is a nulláról kezdtem. Még anno commodore-on kezdtem el én is de az más nyelven beszél hozzánk és az már elavult, sajnos. (Bár én még a mai napig tisztelem az egyszerűségéért és mégis sokoldalúságáért). Mikor elhatároztam, hogy készítek egy weboldalt, rengeteg oldalt átolvastam, érdeklődtem és sok esetben én is olyan választ kaptam, hogy ,,Ha nem értesz hozzá, inkább csináltass magadnak valakivel!,, Meg ,,Aki nem ért hozzá miért kezd bele?,,

Sokan már elfelejtették, hogy ők sem az anyatejjel szerezték meg a tudásukat. De szerencsére még akadnak olyan emberek, akik nem félnek segíteni másoknak és nem féltik a tudásukat.

A lényeg, amiért én ezt most leírtam (még, ha értelmetlennek is tűnhet) az az, hogy nem szabad feladni!



Garantálom, hogy aki ezt a kis könyvet figyelmesen elolvasva végig csinálja, a végén már saját weboldala lesz és sok olyan dolog, ami eddig idegen volt, már nem lesz az!,,

A leírás htm formátumú. Megnyitható a webböngészővel! (Opera, Mozilla...)
Mérete: 3.5Mb
Készült: 2008. Március 8.
Szerző: ZenderCage

Nem hivatalos leírás!